LA ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD EN LA SUPERACIÓN POSTGRADUADA: UNA OPCIÓN PARA LA PREPARACIÓN DEL DOCENTE DE SECUNDARIA BÁSICA QUE DIRIGE EL PROCESO PEDAGÓGICO CON ADOLESCENTES INVIDENTES INTEGRADOS

Authors

  • Liset Perdomo Blanco
  • Melva García Martínez

Keywords:

EDUCATION OF DIVERSITY, THEACHER PREPARATION, BASIC SECONDARY´S, BLINDS ADOLESCENT

Abstract

In the present article is discusse the education of diversity in the postgraduate formation, It is guided to Basic Secondary´s teacher who managed the pedagogic process with integrated blind adolescent. An individualized focus of the formation with aspects to contemplate so much in the teacher like at the school institution is shown. 

Downloads

Download data is not yet available.

Published

01-01-2009

How to Cite

LA ATENCIÓN A LA DIVERSIDAD EN LA SUPERACIÓN POSTGRADUADA: UNA OPCIÓN PARA LA PREPARACIÓN DEL DOCENTE DE SECUNDARIA BÁSICA QUE DIRIGE EL PROCESO PEDAGÓGICO CON ADOLESCENTES INVIDENTES INTEGRADOS. (2009). Varela Journal, 9(22), 119-129. https://revistavarela.uclv.edu.cu/index.php/rv/article/view/686